Forum www.mtgtorun.fora.pl Strona Główna www.mtgtorun.fora.pl
Toruńska scena Magic The Gathering
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Dark Ascension
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.mtgtorun.fora.pl Strona Główna -> Nowe Dodatki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sciera



Dołączył: 21 Maj 2009
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Toruń
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 10:50, 13 Sty 2012    Temat postu:

kolejna porcja

Beguiler of Wills - troszkę mieszane uczucia, gość schodzi od wszystkiego a jego koszt jest duży (5 many). Jego zdolność jest warunkowa bo na 6-7 turze nie chcemy kraść oppowi stworów z powerem 1 tak więc potrzebujemy jakiś dodatkowych chłopaków w stole. Do plusów zaliczę to, że zabiera typa już do końca gry. Karta może zrobić ogromną różnicę jeżeli przeciwnik na nią nie odpowie. Tak jak z Soul Seizer gram ale różnie to będzie ze skutecznością. Zagrywać ostrożnie. Ja gram.

Wolfbitten Captive // Krallenhorde Killer – i jest zielony wilkołak za G. Jest erką więc na wielu nie liczcie. Chyba pierwszy fliper który w formie miękkiej jest lepszy niż po flipie. Generalnie nie będzie to dla mnie pierwszy pic na drafcie. Choć w decku zawsze znajdę miejsce dla takiej karty.

Afflicted Deserter // Werewolf Ransacker – kolor czerwony zasypuje nas wilkami za 4 many 3/2 to już trzeci taki koleżka. Ten posiada zdolność która może ale nie musi. Nie jestem fanem takich kart. Aczkolwiek możemy sami go flipnąć do formy ludzkiej żeby potem cyk i zniszczyć jakiś artefakt. Taka zapchaj dziura. 20-23 karta w decku.

Huntmaster of the Fells // Ravager of the Fells – to jest to. Naprawdę mocny gość który pojawiając się w grze wstawia wilka 2/2 kiedy zmienia się w wilka wali 2 w stwora oppa. Z naszej strony możemy dołożyć starania żeby transformować go jak najwięcej razy! Grać!

Fiend of the Shadows – bardzo zacny koleżka który może wywrzeć sporą presję – nikt nie lubi tracić kart z ręki. Czarny jest jak na razie najsłabszym kolorem w innistradzie może nowy dodatek to zmieni. Tak jak przy Havengul Lich fajnie jest grać czymś co filtruje manę, może uda się zagrać jakieś usunięte karty. Opcja z regeneracją – potrzebujemy ludzi co może być problematyczne. Choć to kolejny czarny stwór który ich wcina, może granie BW lub BG będzie bardziej opłacalne niż dotychczas.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
carllos



Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 508
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Toruń
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 14:57, 13 Sty 2012    Temat postu:

witeq napisał:
ja nie zmieniałem...


W każdym razie wpisanie URLa bez tagow BB automatycznie robi hyperlink. Z tagami BB wychodzi kaszka.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sciera



Dołączył: 21 Maj 2009
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Toruń
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 13:20, 17 Sty 2012    Temat postu:

kolejna porcja

Pyreheart Wolf - bardzo fajny typ. Parametry może nie powalają ale zdolność może bardzo namieszać. Dużym plusem jest Undying - opp trochę się namęczy zanim go zabije. Pamiętajcie, że jeżeli zginie w ataku
przed wyzanczeniem blokujących to nasze ludki są blokowane normalnie.

Vorapede - konkretny koks w dobrym kolorze. I znowu karta nie pod spalsh, musimy przy niej grać zielonym. Wszystkie zdolności są offensywne, parametry ok, wraca po śmierci. OMG! Dobrze, że jest Mytikiem i opp żadko będzie mnie nim kutał.

Mikaeus, the Unhallowed - i proszę kolejny... koks! Ty razem w kolorze czarnym - jak dla mnie jest to najsłabszy kolor ze wszytkich
więc biorąć Mika (na drafcie) możemy skończyć ze słabymi commonami do gry. Sam gość jest bardzo mocny. Gwarantuje wcisk za 5 (mało kto gra czarnym), ludzie nam nie straszni, a nasze nie_ludzkie stwory są silniejsze i wracają z grobu jeszcze silniejsze. Naprawdę dobry zawodnik.

Flayer of the Hatebound - i znów erka. Dla mnie bardzo dobra, uwielbiam takie karty. Spoko pod splash, uniwersalna. Albo się z czymś wymieni i raczej zabije albo ściągnie removal. Potem i tak wraca żeby przykutać raz jeszcze ( już za 5!). Przy dobrych wiatrach może się wymienić nawet na 3 stwory przeciwnika.

Vault of the Archangel - sam Sorin był za słaby Smile. Land który z zera zrobi bohatera. Pod limited to dobra karta w slocie landa, ale napewno zagości też w konstrukcie. Już teraz jest wysyp pomysłów na nowe BW Tokens. Polecam (bonus dostaja wszystkie nasze stwory).

Predator Ooze - rośnie jest niezniszczalny i zielony jak Hulk! Jest ok ale wstawienie go na 3 turze można włożyć między bajki raczej 4-5. Kolejna tura potrzeba na nałożenie +1/+1. Nie chcę krakać ale może okazać się za wolny.

Deadly Allure - taki szczątkowy warunkowy removal. Nikt nie powie oppowi żeby blokował najlepszym stworem. raczej wrzuci paździocha pod koła. To takie 3 za 2. Nie podoba mi się.

Hellrider- hill gigant z opcją na dużo więcej. Biorę typa. Sam kotletuje za 4 (jeżeli opp nie ma blokerów) Taki gość może wywierać mocną presję i nadać niezłe tempo.

Feed the Pack - drogie i muszę poświęcić jakiegoś kabana żeby była zwrotka. Bleee nie gram. Może ktoś się pokusi o kombo drzewo 0/13 i to rach ciach mamy 13 wilków. Oczywiście żart.

Grafdigger's Cage - no no. Wizardsi poszli na całość. Karta zagości pewnie we wszystkich formatach. W limted blokuje undying i flashback + jakieś zombii. W T2 blokuje PODa, zielony Zenith, Snap Castera.
W legacy zaboli drega i reanimator. Naprawdę mocna sidowa karta.

Warden of the Wall - mi się podoba, w turze przeciwnika bloker 2/3 z lataniem w naszej turze akceleracja a pokazano już wiele drogich dobrych kart. Myślę, że warto się zastanowić nad nią zastanowić. Oczywiście jak da mane w naszej turze to nie blokuje Smile


Ostatnio zmieniony przez sciera dnia Śro 12:46, 18 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pudel



Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:39, 17 Sty 2012    Temat postu:

sciera napisał:
Vault of the Archangel - (...) Pod limited to dobra karta w slocie landa...


Powiedzialbym troche dosadniej - Vault to w wiekszosci paczek first pick. W formacie III bralo sie bardzo czesto P1P1 Moorland Haunta, albo Gavony Township. Teraz z racji kolejnosci DII bedzie sie bralo Vaulta P1P1 (ma porownywalny power lvl do obu powyzszych). Karta to bomba w limited, a nie "dobra" karta.


Ostatnio zmieniony przez Pudel dnia Wto 18:44, 17 Sty 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sciera



Dołączył: 21 Maj 2009
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Toruń
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 8:50, 18 Sty 2012    Temat postu:

Joł!
Pierwsza odpowiedź do tematu Smile
Moja definicja bomby - karta która SAMA jest w stanie wygrać grę. Ten land sam tego nie zrobi - potrzebuje stworków i to w słusznej ilości żeby wymieniać się ze stworami oppa. Dograny w czysty stół nic nie robi, mając go w stole i dogrywając stwora zazwyczaj nie będzie już many na użycie zdolności. Dla mnie jest to dobra sytuacyjna karta, którą i tak będzie się brało na pierwszym picku dla kasy. Ale w limited nie przeceniał bym jej wartości wurmcoil albo tytany lepiej dawały radę. Pozdro

kolejna partia

Chant of the Skifsang – jego mniejszy odpowiednik dający -3/-0 za U był całkiem fajny, potrafił kupić trochę czasu/wyłączyć jakiegoś wrogiego latacza itp. Ten jest droższy ale wyłącza każdego stwora. Myślę, że z braku innych opcji nie raz zagram tą kartą.

Helvault – usuwanie naszych to chyba tylko w odpowiedzi na removal albo jak szły pod koła, usuwanie wrogich typów drogie. Generalnie mi się nie podoba nie jestem fanem takich kart.

Lingering Souls – bardzo dobra karta, dająca opcję na 4 typów 1/1 fly to jest moc i chyba nie trzeba bardziej zachwalać tej karty. Nawet jeżeli nie możemy flashbackować karty jest dobrze. Mamy Gather the Townsfolk, Midnight Haunting i to robi się ciekawie. BW tokeny witamy was.

Thought Scour - Osobiście wolę Dream Twist który przerzuca 6 kart jednak tutaj dostajemy draw co ma duże znaczenie. Znajdzie miejsce w przewijarkach ale nie powala.

Fling – fajnie działa z undyingiem, fling zazwyczaj odnajdywał się w każdym bloku gdzie był. Zawsze jest to jakaś opcja na użycie naszego stwora który zaraz zginie. Fajny jako splesh do np. Ravenous Demon

Stromkirk Captain – kolejny tribalowy lord w slocie uncomona. Wampiry z nim w stole poważnie rosną w siłę. Jeżeli pasuje w kolor to gramy nawet bez innchy wampirów bo sam jest typem 2/2 first strike. Typ od wilkołaków bardziej mi się podoba.

Markov Blademaster - za 1RR jest 1/1 i brakuje mu evazi przez co może być za wolna. Bo już widzę gry gdzie wchodzi i stoi bo opp ma w stole typa 2/2 nic nie robię. Za to dowolny dopak/eqip robi ogromną różnicę z tym gościem. Bardziej podoba mi się zielony Ozz.

Feed the Pack - drogie i muszę poświęcić jakiegoś kabana żeby była zwrotka. Bleee nie gram. Może ktoś się pokusi o kombo drzewo 0/13 i to rach ciach mamy 13 wilków. Oczywiście żart.
Zmiana zdania po namyśle i podszeptach złego ducha stwierdzam, że tak karta jest duzo lepsza niż napisałem. Dogranie jej poważnie przechyla szale zwycięstwa na naszą korzyść. wymiana np. typa 3/3 na 3x 2/2 jest bardzo dobra. Minusem dalej pozostaje koszt 6 many.


Ostatnio zmieniony przez sciera dnia Śro 12:49, 18 Sty 2012, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sciera



Dołączył: 21 Maj 2009
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Toruń
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 11:15, 19 Sty 2012    Temat postu:

Lost in the Woods - karta bez zastosowania w limited. Nawet w mono G.

Gruesome Discovery - wymiana 2 za 1. Pierwsze skojarzenie było takie, że karta jest taka sobie. Jednak im dłużej się nad tym zastanawiam tak karta zdobywa moje uznanie. Z morbidem można zasiać prawdziwe spustoszenie w planach przeciwnika.

Geralf's Messenger – kolejny zawodnik w koszcie XXX swojego koloru, szkoda tylko że czarnego, a to rzadko kiedy jest główny kolor raczej splash więc jego kolor może być problematyczny. Koleżka który pali za 4 i wraca po pierwszej śmierci jako typ 4/3 więc całkiem sensowne parametry. Mi się podoba.

Sudden Disappearance - jednostronny, jednoturowy doj więc fajna sprawa. Na finisz atak jest jak znalazł. Jednak koszt jest spory. Czerwona karta która nie pozwala blokować ma w tym względzie podobne działanie a z flashbackiem offuje 4 typów. Czasami można celować w siebie jeżeli chcemy uzyskać raz jeszcze efekt comes into play. Ewentualnie zresetować typków z undyingiem. Ładnie pod splash.

Briarpack Alpha – naprawdę dobry chłopek. Hill gigant na fleshu i daje +2/+2. Możemy wstawić go do bloku i plusy dać jemu. Doskonały trik i plus za dobre parametry. Podsumowanie – bardzo dobra karta, choć Briarhorn był sporo lepszy 
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wadro



Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 581
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 18:56, 24 Sty 2012    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych] stronka z mozliwoscia otwierania przykladowych zestawow have fun,ja jak narazie otwieram sam crap
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.mtgtorun.fora.pl Strona Główna -> Nowe Dodatki Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin