 |
www.mtgtorun.fora.pl Toruńska scena Magic The Gathering
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sciera
Dołączył: 21 Maj 2009
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Toruń Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 10:50, 13 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
kolejna porcja
Beguiler of Wills - troszkę mieszane uczucia, gość schodzi od wszystkiego a jego koszt jest duży (5 many). Jego zdolność jest warunkowa bo na 6-7 turze nie chcemy kraść oppowi stworów z powerem 1 tak więc potrzebujemy jakiś dodatkowych chłopaków w stole. Do plusów zaliczę to, że zabiera typa już do końca gry. Karta może zrobić ogromną różnicę jeżeli przeciwnik na nią nie odpowie. Tak jak z Soul Seizer gram ale różnie to będzie ze skutecznością. Zagrywać ostrożnie. Ja gram.
Wolfbitten Captive // Krallenhorde Killer – i jest zielony wilkołak za G. Jest erką więc na wielu nie liczcie. Chyba pierwszy fliper który w formie miękkiej jest lepszy niż po flipie. Generalnie nie będzie to dla mnie pierwszy pic na drafcie. Choć w decku zawsze znajdę miejsce dla takiej karty.
Afflicted Deserter // Werewolf Ransacker – kolor czerwony zasypuje nas wilkami za 4 many 3/2 to już trzeci taki koleżka. Ten posiada zdolność która może ale nie musi. Nie jestem fanem takich kart. Aczkolwiek możemy sami go flipnąć do formy ludzkiej żeby potem cyk i zniszczyć jakiś artefakt. Taka zapchaj dziura. 20-23 karta w decku.
Huntmaster of the Fells // Ravager of the Fells – to jest to. Naprawdę mocny gość który pojawiając się w grze wstawia wilka 2/2 kiedy zmienia się w wilka wali 2 w stwora oppa. Z naszej strony możemy dołożyć starania żeby transformować go jak najwięcej razy! Grać!
Fiend of the Shadows – bardzo zacny koleżka który może wywrzeć sporą presję – nikt nie lubi tracić kart z ręki. Czarny jest jak na razie najsłabszym kolorem w innistradzie może nowy dodatek to zmieni. Tak jak przy Havengul Lich fajnie jest grać czymś co filtruje manę, może uda się zagrać jakieś usunięte karty. Opcja z regeneracją – potrzebujemy ludzi co może być problematyczne. Choć to kolejny czarny stwór który ich wcina, może granie BW lub BG będzie bardziej opłacalne niż dotychczas.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
carllos
Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 508
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Toruń Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 14:57, 13 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
witeq napisał: | ja nie zmieniałem... |
W każdym razie wpisanie URLa bez tagow BB automatycznie robi hyperlink. Z tagami BB wychodzi kaszka.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sciera
Dołączył: 21 Maj 2009
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Toruń Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 13:20, 17 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
kolejna porcja
Pyreheart Wolf - bardzo fajny typ. Parametry może nie powalają ale zdolność może bardzo namieszać. Dużym plusem jest Undying - opp trochę się namęczy zanim go zabije. Pamiętajcie, że jeżeli zginie w ataku
przed wyzanczeniem blokujących to nasze ludki są blokowane normalnie.
Vorapede - konkretny koks w dobrym kolorze. I znowu karta nie pod spalsh, musimy przy niej grać zielonym. Wszystkie zdolności są offensywne, parametry ok, wraca po śmierci. OMG! Dobrze, że jest Mytikiem i opp żadko będzie mnie nim kutał.
Mikaeus, the Unhallowed - i proszę kolejny... koks! Ty razem w kolorze czarnym - jak dla mnie jest to najsłabszy kolor ze wszytkich
więc biorąć Mika (na drafcie) możemy skończyć ze słabymi commonami do gry. Sam gość jest bardzo mocny. Gwarantuje wcisk za 5 (mało kto gra czarnym), ludzie nam nie straszni, a nasze nie_ludzkie stwory są silniejsze i wracają z grobu jeszcze silniejsze. Naprawdę dobry zawodnik.
Flayer of the Hatebound - i znów erka. Dla mnie bardzo dobra, uwielbiam takie karty. Spoko pod splash, uniwersalna. Albo się z czymś wymieni i raczej zabije albo ściągnie removal. Potem i tak wraca żeby przykutać raz jeszcze ( już za 5!). Przy dobrych wiatrach może się wymienić nawet na 3 stwory przeciwnika.
Vault of the Archangel - sam Sorin był za słaby . Land który z zera zrobi bohatera. Pod limited to dobra karta w slocie landa, ale napewno zagości też w konstrukcie. Już teraz jest wysyp pomysłów na nowe BW Tokens. Polecam (bonus dostaja wszystkie nasze stwory).
Predator Ooze - rośnie jest niezniszczalny i zielony jak Hulk! Jest ok ale wstawienie go na 3 turze można włożyć między bajki raczej 4-5. Kolejna tura potrzeba na nałożenie +1/+1. Nie chcę krakać ale może okazać się za wolny.
Deadly Allure - taki szczątkowy warunkowy removal. Nikt nie powie oppowi żeby blokował najlepszym stworem. raczej wrzuci paździocha pod koła. To takie 3 za 2. Nie podoba mi się.
Hellrider- hill gigant z opcją na dużo więcej. Biorę typa. Sam kotletuje za 4 (jeżeli opp nie ma blokerów) Taki gość może wywierać mocną presję i nadać niezłe tempo.
Feed the Pack - drogie i muszę poświęcić jakiegoś kabana żeby była zwrotka. Bleee nie gram. Może ktoś się pokusi o kombo drzewo 0/13 i to rach ciach mamy 13 wilków. Oczywiście żart.
Grafdigger's Cage - no no. Wizardsi poszli na całość. Karta zagości pewnie we wszystkich formatach. W limted blokuje undying i flashback + jakieś zombii. W T2 blokuje PODa, zielony Zenith, Snap Castera.
W legacy zaboli drega i reanimator. Naprawdę mocna sidowa karta.
Warden of the Wall - mi się podoba, w turze przeciwnika bloker 2/3 z lataniem w naszej turze akceleracja a pokazano już wiele drogich dobrych kart. Myślę, że warto się zastanowić nad nią zastanowić. Oczywiście jak da mane w naszej turze to nie blokuje
Ostatnio zmieniony przez sciera dnia Śro 12:46, 18 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pudel
Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 18:39, 17 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
sciera napisał: | Vault of the Archangel - (...) Pod limited to dobra karta w slocie landa... |
Powiedzialbym troche dosadniej - Vault to w wiekszosci paczek first pick. W formacie III bralo sie bardzo czesto P1P1 Moorland Haunta, albo Gavony Township. Teraz z racji kolejnosci DII bedzie sie bralo Vaulta P1P1 (ma porownywalny power lvl do obu powyzszych). Karta to bomba w limited, a nie "dobra" karta.
Ostatnio zmieniony przez Pudel dnia Wto 18:44, 17 Sty 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sciera
Dołączył: 21 Maj 2009
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Toruń Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 8:50, 18 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Joł!
Pierwsza odpowiedź do tematu
Moja definicja bomby - karta która SAMA jest w stanie wygrać grę. Ten land sam tego nie zrobi - potrzebuje stworków i to w słusznej ilości żeby wymieniać się ze stworami oppa. Dograny w czysty stół nic nie robi, mając go w stole i dogrywając stwora zazwyczaj nie będzie już many na użycie zdolności. Dla mnie jest to dobra sytuacyjna karta, którą i tak będzie się brało na pierwszym picku dla kasy. Ale w limited nie przeceniał bym jej wartości wurmcoil albo tytany lepiej dawały radę. Pozdro
kolejna partia
Chant of the Skifsang – jego mniejszy odpowiednik dający -3/-0 za U był całkiem fajny, potrafił kupić trochę czasu/wyłączyć jakiegoś wrogiego latacza itp. Ten jest droższy ale wyłącza każdego stwora. Myślę, że z braku innych opcji nie raz zagram tą kartą.
Helvault – usuwanie naszych to chyba tylko w odpowiedzi na removal albo jak szły pod koła, usuwanie wrogich typów drogie. Generalnie mi się nie podoba nie jestem fanem takich kart.
Lingering Souls – bardzo dobra karta, dająca opcję na 4 typów 1/1 fly to jest moc i chyba nie trzeba bardziej zachwalać tej karty. Nawet jeżeli nie możemy flashbackować karty jest dobrze. Mamy Gather the Townsfolk, Midnight Haunting i to robi się ciekawie. BW tokeny witamy was.
Thought Scour - Osobiście wolę Dream Twist który przerzuca 6 kart jednak tutaj dostajemy draw co ma duże znaczenie. Znajdzie miejsce w przewijarkach ale nie powala.
Fling – fajnie działa z undyingiem, fling zazwyczaj odnajdywał się w każdym bloku gdzie był. Zawsze jest to jakaś opcja na użycie naszego stwora który zaraz zginie. Fajny jako splesh do np. Ravenous Demon
Stromkirk Captain – kolejny tribalowy lord w slocie uncomona. Wampiry z nim w stole poważnie rosną w siłę. Jeżeli pasuje w kolor to gramy nawet bez innchy wampirów bo sam jest typem 2/2 first strike. Typ od wilkołaków bardziej mi się podoba.
Markov Blademaster - za 1RR jest 1/1 i brakuje mu evazi przez co może być za wolna. Bo już widzę gry gdzie wchodzi i stoi bo opp ma w stole typa 2/2 nic nie robię. Za to dowolny dopak/eqip robi ogromną różnicę z tym gościem. Bardziej podoba mi się zielony Ozz.
Feed the Pack - drogie i muszę poświęcić jakiegoś kabana żeby była zwrotka. Bleee nie gram. Może ktoś się pokusi o kombo drzewo 0/13 i to rach ciach mamy 13 wilków. Oczywiście żart.
Zmiana zdania po namyśle i podszeptach złego ducha stwierdzam, że tak karta jest duzo lepsza niż napisałem. Dogranie jej poważnie przechyla szale zwycięstwa na naszą korzyść. wymiana np. typa 3/3 na 3x 2/2 jest bardzo dobra. Minusem dalej pozostaje koszt 6 many.
Ostatnio zmieniony przez sciera dnia Śro 12:49, 18 Sty 2012, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sciera
Dołączył: 21 Maj 2009
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Toruń Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 11:15, 19 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Lost in the Woods - karta bez zastosowania w limited. Nawet w mono G.
Gruesome Discovery - wymiana 2 za 1. Pierwsze skojarzenie było takie, że karta jest taka sobie. Jednak im dłużej się nad tym zastanawiam tak karta zdobywa moje uznanie. Z morbidem można zasiać prawdziwe spustoszenie w planach przeciwnika.
Geralf's Messenger – kolejny zawodnik w koszcie XXX swojego koloru, szkoda tylko że czarnego, a to rzadko kiedy jest główny kolor raczej splash więc jego kolor może być problematyczny. Koleżka który pali za 4 i wraca po pierwszej śmierci jako typ 4/3 więc całkiem sensowne parametry. Mi się podoba.
Sudden Disappearance - jednostronny, jednoturowy doj więc fajna sprawa. Na finisz atak jest jak znalazł. Jednak koszt jest spory. Czerwona karta która nie pozwala blokować ma w tym względzie podobne działanie a z flashbackiem offuje 4 typów. Czasami można celować w siebie jeżeli chcemy uzyskać raz jeszcze efekt comes into play. Ewentualnie zresetować typków z undyingiem. Ładnie pod splash.
Briarpack Alpha – naprawdę dobry chłopek. Hill gigant na fleshu i daje +2/+2. Możemy wstawić go do bloku i plusy dać jemu. Doskonały trik i plus za dobre parametry. Podsumowanie – bardzo dobra karta, choć Briarhorn był sporo lepszy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wadro
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 581
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 18:56, 24 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych] stronka z mozliwoscia otwierania przykladowych zestawow have fun,ja jak narazie otwieram sam crap
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|