 |
www.mtgtorun.fora.pl Toruńska scena Magic The Gathering
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wrath111
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 0:07, 02 Lip 2009 Temat postu: Ekwipunek |
|
|
Equip:"Attach to target creature you control. Equip only as a sorcery. This card comes into play unattached and stays in play if the creature leaves play."
Taką definicję znalazłem. Jak przeciwnik podrzuca eq pod kreaturę to czy mam prawo za pomocą np.Reroute podrzucić dane eq kreaturze pod moją kontrolą?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
witeq
Administrator
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 651
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Toruń Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:59, 21 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Wyciąg z zasad:
113.6. Some effects allow a player to change the target of a spell or ability. If so, the target can be changed only to another legal target. If the target can't be changed to another legal target, the original target is unchanged, even if the original target is itself illegal by then.
Czyli:
Możesz zmienić cel, ale tylko na inny legalny(czyli stwora controlera equipmentu)
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|