Forum www.mtgtorun.fora.pl Strona Główna www.mtgtorun.fora.pl
Toruńska scena Magic The Gathering
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Mana Abilities

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.mtgtorun.fora.pl Strona Główna -> Mechanika, pytania dot. MTG
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Xvar



Dołączył: 27 Sty 2009
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:48, 29 Kwi 2009    Temat postu: Mana Abilities

W mur

Ostatnio zmieniony przez Xvar dnia Śro 22:51, 29 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
quak



Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 8:31, 27 Kwi 2009
PRZENIESIONY
Śro 22:49, 29 Kwi 2009    Temat postu: Mana Abilities

Wrzucam temat tutaj, bo dział niby o wszystkim, a brak konkretnego działu do dyskusji działania kart, mechaniki gry itp.

Na ostatnim spotkaniu temat dotyczył abilitek dających manę.

wiki(dot)mtgsalvation(dot)com/article/Mana_ability (nie mogę wkleić adresu, za mało postów Razz)
Tutaj mamy dokładne wyjaśnienie co jest mana ability, a co nim nie jest i jaki ma to wpływ na mechanikę gry. Do tego cytat z Comprehensive Rules.


Będę musiał poszukać jeszcze zasad dotyczących tapowania i poświęcania kritów jako zapłata za koszt abilitek. Albo lepiej zapytam sędziego Smile

Edit:
Widział ktoś moje czerwone kostki? Chyba wczoraj o nich zapomniałem.


Edit 2:
Po przestudiowaniu rulingów doszedłem do czegoś takiego:
Comprehensive Rules napisał:

(...)
409.1h The player pays the total cost in any order. Partial payments are not allowed.
409.1i Once the steps described in 409.1a–409.1h are completed, the spell or ability becomes played.(...)

czyli jak gracz A chce użyć abilitki krita, która ma w koszcie tapnięcie, to gracz B nie może odpowiedzieć tapując wcześniej krite, bo nie dostanie priorytetu (dostanie go dopiero po tym, jak spell albo abilita stanie się "played")


Ostatnio zmieniony przez quak dnia Pon 11:49, 27 Kwi 2009, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
witeq
Administrator


Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 651
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Toruń
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 23:03, 21 Sie 2009    Temat postu:

Nie wiem o co chodzi, więc albo ktoś zada pytanie, albo kasuje :D
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.mtgtorun.fora.pl Strona Główna -> Mechanika, pytania dot. MTG Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin