 |
www.mtgtorun.fora.pl Toruńska scena Magic The Gathering
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sciera
Dołączył: 21 Maj 2009
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Toruń Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 9:31, 08 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Witam
Butcher's Cleaver - można by powiedzieć, że to nowy młotek w slocie uncomona, ale... no właśnie brakuje trampla a lifelink jest warunkowy. Jeżeli mamy w decku ludzi to ok jeżeli nie to robi się z tego zapychacz. Lepszy Greatsword. Idealnie pasuje do Invisible Stalkera.
Avacyn's Pilgrim - przyspieszenie, opcja na filtracje w zielonym, jest ludziem. Zapewne trafi do wielu tali jako ta 20 karta. Choć z zasady jest to taka karta która dobrana w late gamie budzi tylko żal.
Deranged Assistant - przyspieszenie, milowanie siebie, jest ludziem. Fajnie jeżeli są jakieś opcje z tymi kartami w grobie.
Laboratory Maniac - przewinąć się żeby wygrać. Jest więc karta do Mirror-Mad Phantasm i razem mega kombo :D ale nie polecam a jeszcze dochodzi Skaab Ruinator to już przesyt taki, że hej! Też nie polecam. Osobiśćie nie jestem fanem w limited stawiać na taką opcję wygrania to duże ryzyko.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sciera
Dołączył: 21 Maj 2009
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Toruń Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 9:57, 09 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Witam
Falkenrath Marauders - 3RR duży koszt jak za parametry 2/2. Jednak trzeba spojżeć na gościa jak na typa 4/4 bo dogrywać go warto wtedy kiedy wiemy, że będzie wcisk i wejdą cunerki +1/+1. W innym przypadku możemy zostać do końca gry z latakiem 2/2 za 5 many
Moorland Haunt - kolejny z erkowatych landów. Fajna sprawa tak długo jak mamy na niego paliwo. Nasze martwe stwory, karty które sami sobie milujemy, opp też może nas milować. Troche opcji jest. Za 3 many dostajemy lataka 1/1 - zdrowa inwestycja. W late game robi różnice kiedy czekamy na top decki. Nie będę porównywał go do pozostałych 2 bo każdy robi co innego i każdy (jak narazie) potrzebuje stworów ablo na stole albo w grobie.
Podoba się.
Tormented Pariah // Rampaging Werewolf - 3R za ciałko 3/2 nie jest źle. Przękręcony jest 6/4 już fajnie. Gaci nie zrywa ale wydaje się być solidnym zawodnikiem. Jego notowania rosną w przypadku tribalowego decku.
Angelic Overseer - 3WW - rzadko spotykamy taki układ P/T u anioła. Z ludźmi w stole robi się bardzo mocna. Jednak przestrzegam przed wirachowaniem jeżeli mamy tylko jednego ludzia po naszej stronie gdyż łatwo wpaść wtedy na wymianę 2 za 2 ale my tracimy bardzo solidnego lataka, który może wygrać grę. Bardzo fajny zawodnik.
Ulvenwald Mystics // Ulvenwald Primordials - 2GG za 3/3, a potem 5/5 reg za G, nie ma co gdybać bardzo fajny zawodnik.
Gavony Township - er land z ciekawym efektem. Potrzebujemy oczywiście stwora/stworów w stole żeby działał ale w przypadku użycia daje duże kożyści. Wszystkie te landy są bardzo dobre.
Walking Corpse - 1B niby tylko taki grizzli ale to zombach więc pewnie będzie się kombił z innymi kartami. Taki se
Shimmering Grotto - fixing w slocie commona do tego daje szara mane. W lorwynie był dobry tylko, że decki były 3-4 kolorowe jak bedzie tutaj? Napewno przy opcji 2 kolory + splash ta karta jest ok.
Liczę, że Ktoś podejmie dyskusję
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wadro
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 581
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 11:14, 09 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Falkenrath Marauders - jest dobry jesli nie zagrywamy go na pale, zagranie go w momencie gdy mamy pewny wcisk, wtedy mamy lataka 4/4 ktory rosnie.
Moorland Haunt - rare land z serii ktory wydaje mi sie najfajniejszy poki co, tworzy nam latajace toxy z warunkiem ktory nie bedzie raczej ciezki do spelnienia w limited a fruwaki to zawsze fruwaki
Tormented Pariah // Rampaging Werewolf - commonowy typek, nie za dobry nie za zly i w sumie jak ma sie jakies lorda od wilkolakow to juz staje sie solidnym typem ale zoabczymy jak to bedzie z tymi flipami i wgl
Angelic Overseer - aniol 5/3 ktory moze byc niezniszczalny i nietargetowalny, czyli calkiem syto ale tylko jesli mamy w tali z 3-4 humanow i zagrywany przy min. 2 humanach na stola bo inaczej moze oberwac szybko removalem
Ulvenwald Mystics // Ulvenwald Primordials - 4mana 3/3 to calkiem dobrze ale ma 2zielone w koszcie to juz slabiej, ogolnie wszystkie wilkolaski wydaja sie fajne ale zobaczymy jak to bedzie wygladalo z tym ich flipowaniem i dopiero wtedy bedzie mozna je jakos ocenic
Gavony Township - rka land ktory pakuje nasze stwory, dobry i tyle
Walking Corpse - 2/2 za 1B toz to syt jak ma sie jakies inne zombie karty w decku to juz wgl szatan :D
Shimmering Grotto - fix land, dobry ale chyba tylko przy 3 kolorach bo przy 2 taka filtracja nie jest nam za bardzo potrzebna a dawanie bezkolorowej moze juz troche popsuc nasze plany
tyle odemnie szatanem limited nie jestem ale ja tak widze te karty . Pozdro
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sciera
Dołączył: 21 Maj 2009
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Toruń Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 9:21, 10 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Witajcie
Cackling Counterpart - daje dodatkowego blokera, rzucona z końcem tury oppa daje dodatkowego goscia do ataku, efekt ETB, lub kiedy musimy zwiekszyć liczbę np zombi w stole. Czyli robi dużo - potrzebuje do tego jakiegoś stwora, może robić wymiany już we wczesnej fazie gry bo zawsze jest opcja żeby dograć to z grobu. Polecam.
Thraben Sentry // Thraben Militia - pierwszy biały fliper. Jest ludziem, ale do flipa musi zginąć nasz chłopek to słaba opcja. Ale i tak jest spoko bo już z tego flipa nie wraca. Polecam
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sciera
Dołączył: 21 Maj 2009
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Toruń Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 8:26, 12 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Rakish Heir - wpasowany w innych chłopaków (wampiry) - w tribal decku jego zdolność nabiera rumieńców, jeżeli w decku nie mamy wampirów to robi się raczej słaby. Nikt nie pozwoli się bezkarnie kutać i rosnąć temu stworowi.
Cellar Door - mi się wydaje strasznie wolny w użyciu. Milowanie 1 karty z opcją na wstawienie chłopaka 2/2 - bardzo losowe i odcina nas od 3 many. Mi się nie podoba i wole wstawić w to miejsce stwora.
Brimstone Volley - pierwszy porządny removal, wali w stwora i gracza. Opcja palenia za 5 NICE! Jakiś kamikadze atak, ktoś ginie i bach dopale za 5! Bardzo dobra karta. Grać!
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
oleś
Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chełmża Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 10:27, 12 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Jako że nie jestem ekspertem nie będę wdawał się w dyskusję. Chciałem tylko napisać, że bardzo fajnie sciera że ci się chce pisać te rzeczy, powstanie taka mała, lokalna analiza nowego dodatku. Nie myślałeś o tym żeby to zebrać i wrzucić potem w konkretnym miejscu na forum, żeby nooby mogły to wszystko ogarnąć przed pre?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krzychu
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 10:43, 12 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Oleś czemu nie wyrazisz swojej opinii o dodatku nikt nie będzie się Ci za złe jak nie będziesz mieć racji, a może wywiązać się ciekawa dyskusja.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sciera
Dołączył: 21 Maj 2009
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Toruń Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 11:57, 12 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Właśnie, Krzychu ma rację piszcie co myślicie jakie macie spostrzeżenia nie tylko pod limited. Ewentualnie może mam coś zmienić w sposobie opisywania kart?
Pozdro
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dakatsu
Dołączył: 09 Cze 2011
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Toruń Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 12:15, 12 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Ja też czytam z zaciekawieniem... co do opisów to i tak nikt nie podważy opinii Ściery bo wiadomo, że wie najlepiej
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krzychu
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 12:54, 12 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Jeśli chodzi o dwie pierwsze karty to są słabe i w standardzie szału nie zrobią, a w limited to nie będą raczej pierwsze 5 picków.
Jeśli chodzi o Brimstone Volley to w limited karierę zrobi na pewno jak każdy damage (1-3 pick), w standardzie w powodu braków rozsądnych dmg po rotacji (tylko incinirate) będzie grać. Na pewno będzie karcił birthing poda.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sciera
Dołączył: 21 Maj 2009
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Toruń Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 13:58, 12 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Ależ podważajcie!, o to chodzi tylko wtedy będzie z tego dyskusja. Każdy ma prawo do swojego zdania. Napisz co i dlaczego myślisz o danej karcie, że ma synergie z tym i tamtym a inna Twoim zdaniem to kaka itp. Ilu graczy tyle pomysłów na ocenę karty. Pamiętajcie, że to są rozważania - brakuje jeszcze 2/3 kart plus jest sporo nowych mechanik.
pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sciera
Dołączył: 21 Maj 2009
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Toruń Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 9:37, 13 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Witam
Bump in the Night - może ktoś to nazwie czarnym boltem ale bolt co najważniejsze w limited walił w stwora. Ta karta to dla mnie Lava Axe o koszcie większym o 2. Nie podoba się. Może w jakimś B/R naporze kiedy zaczyna brakować paliwa z ręki, dogrywamy z grobu.
Grizzled Outcasts // Krallenhorde Wantons - 4G za 4/4 czyli nawet bez zdolności grany. Tutaj mamy opcję na 7/7. Jestem jak nabardziej na tak.
Prey Upon - removal w kolorze zielonym nice! Jak najbardziej do grania. Uwaga jeżeli widzieliście dopaki po drugiej stronie.
Bloodline Keeper // Lord of Lineage - ta karta jest przefajna. Pozostawiona sama sobie robi ogromną różnicę. 2BB za 3/3 fly to już spoko opcja ale wstawanie lataczy 2/2 jest bardzo dobre! Nie zawsze warto czekać na wstawienie 4 typów i flip czasem dostawienie 1-2 i wcisk nada dobre tempo. Bardzo dobra karta!
Evil Twin - efekt clona zawsze był ceniony, tutaj dostajemy jeszcze bonus w postaci możliwośći zabicia pierwowzoru. Bardzo dobra karta!
Nephalia Drownyard - jeżeli będzie przewijarka to pasuje w innym wypadku nie gram. Najsłabszy z serii.
Woodland Sleuth - zielony digger z warunkowym wracaniem i losowym wybieraniem celu (spory minus). Na plus 3 w plecach. Napewno zagosci w deckach z zielonym. Ja gram. Takie karty zawsze robią różnicę na naszą korzyść.
Kessig Cagebreakers - bardzo mocny kolega, nie rzadko będzie go trzeba niekorzystnie blokować żeby być pewnym, że zginie. On sam daje niezłego kopa wstawienie z niego 2-3 wilków to dobra inwestycja. Jeżeli przeżyje atak to pozamiatane. Ładny koszt pod splash (ale to do oceny własnej), jednym podoba się bardzej innym mniej. Jednak ogólna ocena bardzo dobry. Polecam
wulwffuhele
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sciera
Dołączył: 21 Maj 2009
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Toruń Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 12:49, 13 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Witam raz jeszcze tego dnia!
Ze względu na poczytność tematu i (mam taką nadzieję) zainteresowanie dodatkiem, zabrałem się za wcześniejsze karty. Udało mi się przebić przez 3 kolory, jednak hurtowe opisywanie uwydatnia ułomność słowa pisanego w moim wykonaniu. Sorki za ew. powtórzenia, składnie itp.
Miłego czytania!
Abbey Griffin - solidny biały latak, vigilance daje możliwość wcisku i bloku. Gram
Dearly Departed - 4WW za mocne ciałko 5/5 fly. Niech nikomu nie przyjdzie do głowy zrzucanie go do grobu, żeby nasze ludzie miały na wejsciu +1/+1. Latam i zabjam koniec kropka.
Elite Inquisitor - kolega z ogromnym potencjałem. Vigilance sprawia, że może siać spustoszenie po drugiej stronie mocy nie odsłaniając naszej klaty. Jednak te 2 w plecach sprawia, że pewnie każdy removal + większe chłopki na które nie ma protekcji skutecznie go zatrzymają.
Mikaeus, the Lunarch - karta którą trzeba mądrze zagrać. Nie znamy jeszcze całego dodatku, ale już wiemy, że trzeba uważać na -4/-4 i 3 dmg w pysk. Widząc manę wystarczając do zagrania tych kart u oppa trzba wziąć pod uwagę zagranie go za 1 więcej (tak żeby przeżył). Jeżeli przeżyje może zrobić z naszych chłopków całkiem silnych zawodników. Polecam. Dobra karta na splash.
Spectral Rider - za WW 2/2. Wszystko poprawnie plus za dobrą zdolność. OK.
Battleground Geist - 4U - 3/3 fly więc już jest dobrze. Druga zdolność pewnie rzadko da plusy innym stworom - choć ładnie siada do Moorland Haunt.
Civilized Scholar // Homicidal Brute - droższa wersja Lootera, który był ekstra 2 dropem przy braku 3 landa itp. Ten typ kosztuje 1 więcej ale za to daje opcje wcisku lub bloku. Warunkiem jest odrzucenie stwora. I tutaj pojawiaja się pytanie czy warto - tracimy 2 stwory (jednego z ręki) za 1 stwora w bloku i draw.
Curse of the Bloody Tome - użycie tej karty w innym niż mill decku uważam za słabe, choć nawet tam przeżucenie 10 kart przez 5 tur wygląda tragicznie na drafcie wyjęcie 5-6 sztuk może coś zrobić. Jednak pamiętajcie, że trzeba przeżyć do momentu 0 kart w jego bibliotece.
Grasp of Phantoms - wysoki koszt, sorcery, flashback koszt przeogromny. Choć pewnie nie raz da sygnał do mega wcisku lub przedłuży grę o 1-2 tury. Gram
Ludevic's Test Subject // Ludevic's Abomination - jako jajko posiada jakieś tam walory obronne 0/3 . I teraz pytanie czy warto inwestować 10 many kosztem tempa i pompować jajo za wszelką cenę czy może w miarę możliwośći. Jedno jest pewne po transformie zabija w 2 tury.
Murder of Crows - 3UU - 4/4 fly czyli już mamy mega granego air elementala. Do tego dochodzi przezdolność - odpalana też przez spadające stwory przeciwnika. Bardzo dobra karta. Pamiętajcie, że nie musimy dobierać jak nie chcemy.
Silent Departure - unsummon w opcji sorcery, od biedy - flashback poważnie ratuje tę kartę. Ja gram.
Stitched Drake - bardzo szybki stwór, w cenie 1UU dostajemy latacza 3/4. Oczywiście nie zawsze dogramy go w 3 turze ale nie zmienia to mojej oceny. Dobra karta.
Stitcher's Apprentice - zasosowanie? nic nie przychodzi mi do głowy oprócz zmiany naszych nic nie robiących ludków 1/1 na nieco więcej robiące ludki 2/2. Bez szału - chyba, że pokażą karty z którymi będzie to miało ręce i nogi.
Bloodgift Demon - nawet nie ma co komentować, grać zawsze kiedy pasuje w kolor!
Moan of the Unhallowed - dwa zombachy za 2BB to już dobra inwestycja, opcja dobrania z grobu zwiększa grywalnoć. Generalnie karta która w rozsądnym koszcie wkłada do gry 2 lub więcej chłpaków zawsze jest dobra.
Vampire Interloper - 1B za 2/1 latanie. Myśle, że nikt nie lubi takich małych wrzodów na tyłku jak ten koleś, którego często żal blokować a on ciach w kostkę i ciach. Szkoda, że nie może blokować ale jego głównym zadniem jest i tak dostarczanie dmg. W kolorze zawsze znajdę miejsce na take karty.
Screeching Bat // Stalking Vampire - bardzo solidny zawodnik który dostosuje się do sytuacji na stole. Bardzo dobra karta. Gorzej kiedy w odp na flip ginie - tura bez many.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sciera
Dołączył: 21 Maj 2009
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Toruń Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 11:25, 14 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Witam
Bonds of Faith - bardzo dobra aura. W jednym przypadku pacyfa w drugim siła giganta. Jak najbardziej karta do grania.
Doomed Traveler - mały chłopek który po wymianie wkłada latacza 1/1. Może być.
Rally the Peasants - solidny dopak, można go rzucić tak do ataku jak i do obrony. Wymieniać małych chłopków z większymi. Duży plus za flashback.
Claustrophobia - zazwyczaj takie karty kosztowały 4 lub więcej więc opcja wyłączenia stwora za 3 (niestety UU w koszcie) wygląda ok. Jeżeli pasuje w kolor to grać.
Curiosity - karta która może stworzyć nam przewagę. Tylko dobrze wybierać cel, bo nic tak nie boli jak nasze 2 za 1 jego.
Delver of Secrets // Insectile Aberration - Fajny chłopek, ale szansa na flip jest znikoma. Bo ile znajdzię się instantów i sorcerów w decku? Jeszcze zagrany na pierwsze turze a w decku +6 inst/sorce daje jakieś możliwości inaczej słabo. Nie podoba się.
Forbidden Alchemy - wartość rośnie jeżeli mamy w decku karty które chcemy zrzucić do grobu. Generalnie spoko bo jest instantem. Flashback bardzo dorogi.
Memory's Journey - nie widzę sensu grania tą kartą w limited. Nawet jeżeli przeciwnik wrzuca coś do grobu.
Think Twice - grał wcześniej, teraz też będzie.
Corpse Lunge - jeżeli nie mamy innego removalu to zapraszam do decku. Jest to strasznie warunkowe - potrzeba stwora w grobie i power tego stwora musi być wystarczająco duży. Raczej słabe.
Falkenrath Noble - latacz 2/2 z opcją na wciśnięcie kilku dodatkowych dmg. Ok. Czyli karta sam z siebie jestem ok a robię coś więcej.
Sever the Bloodline - bezwarunkowy removal. Raczej nie ubijemy więcej niż 1 stwora chyba, że celem będzie jakiś paździoch 2/2 którymi kilkoma zagra opp. Dobre na paczkę token stworów. Miłym dodatkiem jest Flashback!
Charmbreaker Devils - drogi miś bo 5R za 4/4. Opcja randomu nie jest duża bo ile można ich mieć w grobie 2 góra 3 i to, że raczej gramy tymi coś robiącymi więc taka cofka jak najbardziej ok. To +4 z przodu jest dla mnie opcją mało ważną. Choć zagranie cofnę removal -> rozwala ci blokera -> wcisk za 8 nie jest złe. Ale generalnie to taka zmyłka jest raczej
Feral Ridgewolf - na moje spoko, pompowanie sie za 1R +2/+o jest ok tym bardziej, że ma trampki. Kolega może coś zrobić wcześnie ale i w late game.
Geistflame - i ciach szpilką w kostkę za 1. Potencjalnie można tę kartę traktować jako 2 dmg za 3RR.
Past in Flames - eee nie gram czymś takim. Zagranie tego raczej nie zostawi nam dużo wolnej many na zagrywanie spelli z grobu.
Vampiric Fury - tylko w tribal vampiric decku. Wtedy jest mocne.
Elder of Laurels - niezgorsze parametry w stosunku do kosztu. Zdolność przy 2 stworach już robi róznicę. Sam z siebie (+4 many) robi z niego chłopka 3/4. Bardzo fajny.
Make a Wish - losowa cofka 2 kart. W tym dodatku cmentarz może być szybko zapchany przez wiele kart więc ta losowość daje bobu.
Mulch - generalnie w tych 4 kartach powinnien znaleźć się 1 land (może nawet 2) są też karty które robią coś z grobu. Ok karta
Naturalize - kiedy wiemy, że opp gra aurami i artefaktami wkładamy.
Parallel Lives - ble ble ble ta karta musi być w stole, musi podejść efekt, musimy go zagrać. Za dużo a nic z tego może nie wyjść. Oczywiści fajnie wstawić 26 zombie tokenów ale ja nie polecam.
Splinterfright - średni typek. Ile możemy mieć stworów w decku 10-12. Nie podoba mi się pod limited.
Villagers of Estwald // Howlpack of Estwald - po prostu solidny zawodnik w koszcie 3. Gram
Geist of Saint Traft - bardzo dobre zdolności, jednak jego parametry sprawiają, że raczej rozbije się o coś już w pierwszym ataku i będzie to wcisk za 4 aniołem. Nie zwlekajcie z blokowaniem takiej karty.
One-Eyed Scarecrow - dobry sidowy koleś na lataczy. Porządny strach na wróble powinien mieć Reacha. A teraz najważniejsze mamy zabijać a nie się bronić! Ściana aty aty
Witchbane Orb - nie nadaje się do limited chyba ze na side vs mill deck.
Sharpened Pitchfork - zagram tym w ludzio tribalu inaczej raczej nie znajdę miejsca w decku. To coś ze scarsów +1/+0 FS podobało mi się dużo bardziej bo to +1 z przodu robi różnicę w tej karcie
Stensia Bloodhall - 6 many za 2 dmg w gracza. Tylko jakiś mega impas w stole lub czekanie na top deck pozwoli na użycie tej karty. Dla mnie jest słaby
Ostatnio zmieniony przez sciera dnia Śro 11:33, 14 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wadro
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 581
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 11:48, 14 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Past in Flames 3R
Sorcery
Each instant or sorcery card in your graveyard gains flashback until end of turn. The flashback cost is equal to its mana cost.
4R Flashback
kandydat na bana w legacy ANT sie cieszy xD
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|