Forum www.mtgtorun.fora.pl Strona Główna www.mtgtorun.fora.pl
Toruńska scena Magic The Gathering
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Z cyklu"zapytaj sędziego". Zapraszam! :)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.mtgtorun.fora.pl Strona Główna -> Mechanika, pytania dot. MTG
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kondziu
Moderator


Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 921
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chełmża
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 16:24, 30 Wrz 2009    Temat postu:

Ale przecież chodziło o zasadę działania - która jest identyczna.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
AgraveiN
Administrator


Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1521
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa, Płock (poch.)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 0:41, 01 Paź 2009    Temat postu:

witeq napisał:

Kto chce obrywa 5 dmg.
Jeśli nikt nie chce, to jeden z graczy dobiera 3 karty.


nadal nie kumam.
w jakiej kolejnosci to działa

rozumiem ze tak samo
i opp i ja ma ten czar na sobie wiec bierze na klate 5 dmg tak jak ja jesli nie chce abym dobral 3 karty tak?
A.//
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pudel



Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 0:58, 01 Paź 2009    Temat postu:

Nie. Smile
To jest bardzo proste.
On wskazuje tylko jednego gracza, ktory moze dostac 3 karty, czyli siebie. Jesli obaj wybierzecie, ze nie dostajecie damagu (on zawsze wybiera, ze nie bierze damagu), to on ciagnie karty. Jak ty bierzesz damage, a on nie (obv), to on bierze 3 karty.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
carllos



Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 508
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Toruń
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 1:03, 01 Paź 2009    Temat postu:

Może też się wtrącę, bo widzę, że już późno.

Standardowa sytuacja: 2graczy, opp rzuca targetując siebie, resolve.
Mamy 3 standardowe możliwe scenariusze:
    1. Bierzesz 5dmg w siebie.
    2. Opp ma draw 3.
    3. Opp chce być oryginalny i sam bierze 5dmg na klatę.

Nie dam głowy, ale chyba od biedy możecie obaj wziąć te 5dmg, jeśli się bardzo uprzecie Kwadratowy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kondziu
Moderator


Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 921
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chełmża
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 18:29, 01 Paź 2009    Temat postu:

mogąSmile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
xsarq



Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tomaszów Mazowiecki/Toruń
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:52, 13 Paź 2009    Temat postu:

Jest sobie na stoliku śliczny zielony Garuczek z 3 jakże ślicznymi znacznikami loyalty.
Main phase - o dziwo gracz nie chcę postawić świni tylko decyduje się na untapniecię dwóch landów. Czy w odpowiedzi na triggered abillity Garuka można go posłać do grobu używając Lighting Bolta? Czy modyfikacja znaczników loyalty jest uznawana za płacenie kosztu?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kondziu
Moderator


Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 921
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chełmża
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 0:01, 14 Paź 2009    Temat postu:

ja mam jeszcze jedno pytanie na ktore odpowiadal mi piotr ale jeszcze raz zadam.

U Opa stoi sobie np Ajani z 3 LC, ja sobie atakuje typem powiedzmy 5/5 i on mowi ze nie blokuje to ja ze po bloku przekieruje w garuka. moge tak zrobic?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
witeq
Administrator


Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 651
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Toruń
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 0:31, 14 Paź 2009    Temat postu:

xsarq: Planeswalkerzy nie mają żadnych triggered abilities:)
ale za to mają aż 3 activated. (czepiam się)
Dołożenie lub odjęcie jest kosztem.

Kondziu:
Cytat:
U Opa stoi sobie np Ajani z 3 LC, ja sobie atakuje typem powiedzmy 5/5 i on mowi ze nie blokuje to ja ze po bloku przekieruje w garuka. moge tak zrobic?


nie wiem co Ajani ma do garuka.
ale na początku fazy ataku mówisz w kogo atakujesz stworem.
Możesz Lighting Bolta przekierować, a stwór musi bezpośrednio w walkera atakować.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kondziu
Moderator


Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 921
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chełmża
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 0:49, 14 Paź 2009    Temat postu:

no dobr, mialo byc ajani.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fizyk



Dołączył: 06 Lis 2009
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 0:14, 13 Lis 2009    Temat postu: pytanko

pytanie mam odnosnie tych dwoch kart

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Meddling Mage i Iona. Gdy one zejda gry to ich efekt zostaje?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michał



Dołączył: 03 Wrz 2009
Posty: 552
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Toruń-Koniuchy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 0:16, 13 Lis 2009    Temat postu:

tak nawet jak zejda efekt zostanie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
xsarq



Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tomaszów Mazowiecki/Toruń
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 0:23, 13 Lis 2009    Temat postu:

Michał napisał:
tak nawet jak zejda efekt zostanie.


Taaaaaaaaaaaaa

Drogi Michale nie odpowiadaj jeśli nie wiesz co piszesz. Temat jest przeznaczony dla zadawania pytań Świniakowi który całkiem przypadkiem jest sędzią(jakiś świński chwyt, jak podejrzewam).

Mimo że nie czuję się nawet w 1% zeświniony odpowiem aby temat nie wprowadzał w błąd, przyjdzie świniak - potwierdzi, jeśli będzie mu się chciało może nawet udzieli szerszych wyjaśnień.
Gdy Mag lub Iona opuszcza battlefield Kolor/Nazwana karta może być normalnie zagrana

Źródło:

[link widoczny dla zalogowanych]

Cytat:
* 5/1/2009: Once Meddling Mage leaves the battlefield, the named card can be cast again.


Ostatnio zmieniony przez xsarq dnia Pią 0:25, 13 Lis 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kondziu
Moderator


Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 921
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chełmża
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 10:01, 16 Lis 2009    Temat postu:

oczywiscie ze nie zostaje-.-
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
witeq
Administrator


Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 651
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Toruń
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 14:02, 16 Lis 2009    Temat postu:

nie zostaje. jakoś przeoczyłem pytanie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fizyk



Dołączył: 06 Lis 2009
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 23:21, 22 Lis 2009    Temat postu: kolejne pytanie

Spin crusher 0/2

Whenever Spincrusher blocks, put a +1/+1 counter on it.

Dostaje counterka przed rozdaniem obrazen? Po? Czy jak sie zderzy z crita 2/2 to przezywa czy nie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.mtgtorun.fora.pl Strona Główna -> Mechanika, pytania dot. MTG Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Strona 2 z 9

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin