Forum www.mtgtorun.fora.pl Strona Główna www.mtgtorun.fora.pl
Toruńska scena Magic The Gathering
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Z cyklu"zapytaj sędziego". Zapraszam! :)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.mtgtorun.fora.pl Strona Główna -> Mechanika, pytania dot. MTG
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
xsarq



Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tomaszów Mazowiecki/Toruń
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 23:52, 22 Lis 2009    Temat postu:

Przeżywa. Conterek nałożony zostaje po wyznaczeniu Spina jako blokującego.
(znowu naświniłem, ale jestem pewien swojej odpowiedzi)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
witeq
Administrator


Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 651
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Toruń
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 1:01, 23 Lis 2009    Temat postu:

dokładnie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
scorp1986ionus
Moderator


Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 709
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grębocin.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 3:13, 29 Lis 2009    Temat postu:

Mam takie nobiarskie pytanie, ale cóżSmile


W polu, pod moją kontrolą jest Duelistka (2/1 First Strike, Shroud) a także Qasali Pridemage (Exalted)

Pytanie: jeżeli Duelistka zaatakuje sama dostanie bonus od Qasaliego???
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
xsarq



Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tomaszów Mazowiecki/Toruń
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 3:17, 29 Lis 2009    Temat postu:

Exalted nie targetuje. Shroud nie wpływa na bonus dawany z Exalted. Nie ma znaczenie jakie stworzenie atakuje tak długo jak do ataku rusza tylko jedno.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
witeq
Administrator


Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 651
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Toruń
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 13:11, 29 Lis 2009    Temat postu:

prawdę mówi
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
scorp1986ionus
Moderator


Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 709
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grębocin.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 0:56, 02 Gru 2009    Temat postu:

No to jeszcze jedno pytanko. A mianowicie chodzi o dwie umiejętności- CASCADE i KICKER

Wchodzi Bloodbraid Elf (3/2,Haste,Cascade) odpalam kaskade i wyskakuje mi powiedzmy goblin bushwhacker. I teraz pytanie:
Rozumiem że goblina mogę zagrać za darmo a co z kickerem? mogę dopłacić i odpalić kickera?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
AgraveiN
Administrator


Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1521
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa, Płock (poch.)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 1:06, 02 Gru 2009    Temat postu:

Nie możesz dopłacić - dlatego że w skrócie nie jest zagrywany z Twojej ręki;) nie castujesz go sam tylko elf to robi z caskady Razz
A.//
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
scorp1986ionus
Moderator


Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 709
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grębocin.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 1:12, 02 Gru 2009    Temat postu:

Lipa ten Kicker:/ Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
raat



Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 474
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 1:18, 02 Gru 2009    Temat postu:

znalazłem w dziale FAQ [link widoczny dla zalogowanych]
żeby rozjaśnić nieco:
Cytat:
Q: Do I have to pay any additional costs of the spell I cascade into?
A: Yes. Cascade allows you to ignore the card's mana cost, but that's only the stuff in the top right-hand corner of the card. Any other costs will have to be paid as normal.

In the case of optional additional costs, such as buyback or Kicker, you can choose not to pay the additional cost--you just won't get the extra effects they provide.


czyli w skrócie możesz, ale nie musisz zapłacić KICKERa
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
scorp1986ionus
Moderator


Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 709
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grębocin.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 2:04, 02 Gru 2009    Temat postu:

Może lepiej będzie, jeżeli zostawimy odpowiedzi na pytania Witkowi:)

Bo teraz, to ja już sam nie wiem Smile


Ostatnio zmieniony przez scorp1986ionus dnia Śro 2:06, 02 Gru 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
AgraveiN
Administrator


Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1521
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa, Płock (poch.)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 2:12, 02 Gru 2009    Temat postu:

mhmm ostatnio mi to tłumaczono w inny sposob

no nic.
Witek czekamy na Twoja wypowiedz
A.//
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
scorp1986ionus
Moderator


Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 709
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grębocin.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 4:37, 02 Gru 2009    Temat postu:

Ja osobiście wolałbym, aby było tak że można dopłacić i odpalić Kickera.

Cóż, przybędzie Witek i rozwieje wątpliwość.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fizyk



Dołączył: 06 Lis 2009
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 7:47, 02 Gru 2009    Temat postu: kicker

Goblin Ruinblaster z Cascady - mozna doplacic R i jest z kickerem (na bank).
Mnie zastanawia co jest w przypadku gdy Harrow poleci z cascade? Musze poswiecac lad?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
scorp1986ionus
Moderator


Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 709
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grębocin.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 8:58, 02 Gru 2009    Temat postu:

właśnie, mnie też to zaciekawiło hmmm.........

ale wydaje mi się że prawdopodobnie niestety będzie trzeba poświęcić ten ląd Jednakże na 100% pewien nie jestem.

Witek przyjdzie i będzie miał pełne ręce roboty Mr. Green


Ostatnio zmieniony przez scorp1986ionus dnia Śro 9:12, 02 Gru 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cyndaquil



Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 400
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz/Toruń
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 10:29, 02 Gru 2009    Temat postu:

na pewno trzeba poświęcić. grasz bez płacenia kosztów many, a nie dodatkowych kosztów. a kickera możesz odpalić się na bank - sprawdziłam w zasadach po tym, jak mi Sylwek pierwszy raz tak ruinblastera zagrał.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.mtgtorun.fora.pl Strona Główna -> Mechanika, pytania dot. MTG Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Strona 3 z 9

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin