Forum www.mtgtorun.fora.pl Strona Główna www.mtgtorun.fora.pl
Toruńska scena Magic The Gathering
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Z cyklu"zapytaj sędziego". Zapraszam! :)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.mtgtorun.fora.pl Strona Główna -> Mechanika, pytania dot. MTG
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
AgraveiN
Administrator


Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1521
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa, Płock (poch.)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 12:52, 11 Sty 2010    Temat postu:

bierzesz turę po turze przeciwnika(w ktorej rzucil swojego warpa). Potem on bierze swoją extra turke.

albo grasz 2 tury swoje, jak na swojego

dobrze kminie?
A.//


Ostatnio zmieniony przez AgraveiN dnia Pon 12:53, 11 Sty 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
carllos



Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 508
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Toruń
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 13:11, 11 Sty 2010    Temat postu:

Z tego co pamiętam dodatkowe tury się stackują.

Czyli jeśli ztwincastujesz mojego warpa to i tak poczekasz aż skończę swoją dodatkową turę, zanim zagrasz swoje dwie (twincast i standardową) Kwadratowy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
witeq
Administrator


Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 651
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Toruń
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:18, 11 Sty 2010    Temat postu:

If multiple "extra turn" effects resolve in the same turn, take them in the reverse of the order that the effects resolved.

Czyli Carlos ma rację.


Ostatnio zmieniony przez witeq dnia Pon 15:19, 11 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
AgraveiN
Administrator


Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1521
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa, Płock (poch.)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 0:20, 12 Sty 2010    Temat postu:

aha,
bo jakbysmy czytali wg. tekstu to jest tak jak mowilem:P
ale jak zwykle dodadzą jakąś dodatkową zasadę i juz:P
A.//
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
scorp1986ionus
Moderator


Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 709
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grębocin.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:37, 16 Sty 2010    Temat postu:

Otóż mam pytanie.

gracz A atakuje Ball Lightning-iem, gracz B broni się Burrentonem i teraz pytanie:

1) Trample przechodzi?
2) Jeżeli tak to jakim cudem?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cyndaquil



Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 400
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz/Toruń
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Sob 20:55, 16 Sty 2010    Temat postu:

przechodzi. burrenton prewentuje obrażenia, które zostałyby zadane jemu, nie chroni gracza.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maul



Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Toruń
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:57, 16 Sty 2010    Temat postu:

A to nie jest tak, z tego co pamietam ale to już trochę dawno było, że żeby dmg przeszedł w gracza to najpierw musi zabić kreature, a jak dmg jest prevetowany to ona nie zginie?
A w takim wypadku nic by nie weszło w gracza.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kondziu
Moderator


Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 921
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chełmża
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 23:10, 16 Sty 2010    Temat postu:

IMO nie musi zabic kreaturki, tylko musi zadać dmg śmiertelny (który jest adekwatny do jego T), który zostanie potem spreventowany
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cyndaquil



Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 400
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz/Toruń
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Sob 23:36, 16 Sty 2010    Temat postu:

jest dokładnie tak, jak mówi Kondziu Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
witeq
Administrator


Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 651
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Toruń
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 3:58, 17 Sty 2010    Temat postu:

musi zadać dmg równy jego T, który zostanie potem spreventowany a reszta przejdzie w gracza
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maul



Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Toruń
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 15:47, 17 Sty 2010    Temat postu:

Spoko.
Po prostu pamiętam, że ktoś mi kiedyś mówił tak jak napisałem, tylko nie pamiętam kto i to już mega dawno było.
Zawsze warto się dowiedzieć czegoś nowego.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
scorp1986ionus
Moderator


Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 709
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grębocin.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 12:03, 18 Sty 2010    Temat postu:

Mnie tak samo ktoś tłumaczył, dlatego się zapytałem, teraz juz wiem dokładnie:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kulek



Dołączył: 25 Sty 2010
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Toruń
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:25, 25 Sty 2010    Temat postu:

Mam takie pytanie, a mianowicie, czy można rzucić coś w odpowiedzi na odpalenie fecza. Gra z borosem.
W polu Lynux, przeciwnik wrzuca fecza, od razu go odpala. I czy można rzucić w lynuxa np. bolta, zanim land wrzucany z fecza wejdzie do gry?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
xsarq



Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tomaszów Mazowiecki/Toruń
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:49, 25 Sty 2010    Temat postu:

To jest tak.

Lynx na stole. 0/1

1. Przeciwnik zagrywa Land, który nie przechodzi przez stos, z chwilą kiedy Land wchodzi do gry(na pole bitwy) włacza się triggered abillity Lynxa. Najpierw priorytet dostaję właściciel Lynxa potem ty. Przeciwnik oddaje priorytet.

2.Teraz twoja kolej na podjęcię dezycji. Możesz coś zrobić w odpowiedzi lub spasować. Jeśli spasujesz trigger zostanie zrealizowany i Lynx do końca tury stanie się 2/3. Możesz też postanowić że nie spasujesz i rzucić w odpowiedzi np: Lightning Bolt. Tapujesz manę i umieszczasz zaklęcie na stosie, możesz dalej odpowiadać albo spasować. Teraz znowu twój przeciwnik może albo odpowiedzieć albo spasować i pozwolić aby stos się zrealizował. Jeśli odpowie np: poprzez poświęcenie fetcha. Sprawi że do gry wejdzie kolejny land który wywoła kolejny Landfall. Znowu dochodzi do priorytetów. Z chwilą gdy przeciwnik spasuję - możesz zagrać coś w odpowiedzi. Jeśli spassujesz stos będzie wyglądał następująco:

1. Pierwszy Landfall
2. Lightning Bolt
3. Drugi Landfall.

Najpierw zrealizuje się Drugi Landfall zgodnie z zasadą first in, last out. Lynx stanie się 2/3. Następnie poleci Lightning Bolt który Lynxa zabiję. Teraz zostaną sprawdzone state-based effecty(gra stwierdzi że Lynx udaje się do groby gdyż zostały mu zadane Lethal Damage) Następnie pierwszy Landfall zostanie skontrowany przez zasady gry gdyż legalny cel dla zdolności Lynxa(czyli on sam) znalazł się w grobie.

W Przypadku gdybyś spróbował zabić Lynxa Burst Lightningiem bez kickera sytuacja wyglądała by odrobinę inaczej.

1. Landfall
2. Burst Lightning
3. Drugi Landfall.

Najpierw zrealizuję się drugi landfall, Lynx będzie 2/3 następnie zrealizuję się Bolt który nałoży na Lynxa 2 obrażenia, następnie zrealizuję się pierwszy landfall co sprawie że Lynx będzie 4/5 z nalożonymi na sobie 2 obrażeniami.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michał



Dołączył: 03 Wrz 2009
Posty: 552
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Toruń-Koniuchy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:54, 25 Sty 2010    Temat postu:

Bolt moze zabic lynxa w przypadku kiedy przeciwnik dostawi landa, ktorym jest fecz ( Lynx 2/3 ) lecz w odp na bolta koles, ktory gra borosem moze odpalic fecza ( Lynx 4/5 ) bolt zabije w przypadku jezeli landfall nie da wiecej w plecach niz 3 toughnessy czyli kiedy Lynx jest w polu i jest dostawiony basic land.

Edit : dobrze Przemek, ze nie musze tego czytac ,tak zes napisal, ze sie nie idzie polapac :D


Ostatnio zmieniony przez Michał dnia Pon 22:56, 25 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.mtgtorun.fora.pl Strona Główna -> Mechanika, pytania dot. MTG Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Strona 5 z 9

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin