Forum www.mtgtorun.fora.pl Strona Główna www.mtgtorun.fora.pl
Toruńska scena Magic The Gathering
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Z cyklu"zapytaj sędziego". Zapraszam! :)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.mtgtorun.fora.pl Strona Główna -> Mechanika, pytania dot. MTG
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
witeq
Administrator


Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 651
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Toruń
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 23:04, 21 Sie 2009    Temat postu: Z cyklu"zapytaj sędziego". Zapraszam! :)

Dział troche podupadł, a dziś się wziąłem i przeczytałem wszystkie dotychczasowe posty.
Więc zapraszam do dodawania pytań, postaram się odpowiadać szybko.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
NiGhTm4rE



Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Toruń
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:46, 22 Sie 2009    Temat postu:

Czy jak zaatakuję stworem z Double Strike'iem i Trample'm, a przeciwnik zablokuje go 2 stworami. To jeśli mój zabije z Double Strike'a 1 stwora oppa, to czy drugi stwór też dostanie z następnego Double Strike'a?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
witeq
Administrator


Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 651
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Toruń
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 17:19, 23 Sie 2009    Temat postu:

Obawiam się, że nie do końca rozumiem pytanie.
Spróbuje podać przykład.
Atakuje Marisi Twinclaws (2/4 double strike).
Przeciwnik blokuje dwoma Cylian Elfami.
Pierwszy ginie w Dirst strike damage step, drugi w "normal" combat damage step.
Nie wiem o co chodziło z Tramplem a Double strike jest jeden i pozwala zadawać obrażenia 2 razy w obu combat damage stepach.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
NiGhTm4rE



Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Toruń
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:04, 23 Sie 2009    Temat postu:

To mi wytłumaczyłeś, ja kiepsko obrazuję sytuację...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
NiGhTm4rE



Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Toruń
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:52, 25 Sie 2009    Temat postu:

Teraz może sytuacja jaśniej będzie wyglądać. Załóżmy, że na stole mam Dragon Broodmother i Mycolotha(z 2 counterkami +1/+1). Jest mój upkeep, mając te 2 w/w stwory na stole dostaję 3 Tokeny - 2 fungusy 1/1 i 1 Dragon 1/1 Devour 2. I tu jest moje pytanie czy smok który wejdzie w upkeepie może pożreć fungusy, które weszły w tym samym upkeepie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
witeq
Administrator


Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 651
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Toruń
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:12, 25 Sie 2009    Temat postu:

odpowiedź jest prosta:
Musisz ustalić w jakiej kolejności położysz na stos obie zdolności.
Jeśli najpierw wejdą tokeny, a potem smok to ok.
Jak odwrotnie to nie ma szans.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wrath111



Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:58, 03 Wrz 2009    Temat postu:

Czy mirrorweave kopiuje counterki np z Anthroplasma?

A Witeq ma na myśli to, że ty wybierasz kolejność trigered ability jeżeli działają w tym samym momencie, np w upkeepie. Podobnie masz w akcji np. Where Ancients Thread + Magister Sphinx.

p.s Jak walnąłem gafę to proszę o poprawienie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
witeq
Administrator


Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 651
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Toruń
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 23:55, 03 Wrz 2009    Temat postu:

Może nie jest to idealnie czytelne, ale każdy gracz powinien umieć czytać Comprehensive Rules.

Więc:
706.2. When copying an object, the copy acquires the copiable values of the original object's characteristics and, for an object on the stack, choices made when casting or activating it (mode, targets, the value of X, whether a kicker cost was paid, how it will affect multiple targets, and so on). The "copiable values" are the values derived from the text printed on the object (that text being name, mana cost, card type, subtype, supertype, expansion symbol, rules text, power, toughness, and/or loyalty), as modified by other copy effects, by "as . . . enters the battlefield" and "as . . . is turned face up" abilities that set characteristics, and by abilities that caused the object to be face down. Other effects (including type-changing and text-changing effects), status, and counters are not copied.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wrath111



Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 13:42, 12 Wrz 2009    Temat postu:

Na jakiej zasadzie abilitka ethersworn shieldmage wchodzi na stos? Za KAŻDYM razem jak dmg będzie zadany w tej turze?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
witeq
Administrator


Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 651
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Toruń
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 14:33, 12 Wrz 2009    Temat postu:

na stos wchodzi gdy ethersworn shieldmage wchodzi do gry.
Potem do końca tury juz więcej na stosie się nie pojawia.
Do końca tury działa replacement efect, który preventuje wszytskie obrażenia zadane w artefaktyczne stwory.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
AgraveiN
Administrator


Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1521
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa, Płock (poch.)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 10:35, 30 Wrz 2009    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

czy ta karta działa również na rzucającego?
bo na legacy mnie przycinali że tylko mi 5 dmg albo dociągnie 3 karty

kaczok m.in. tym grał
A.//


Ostatnio zmieniony przez AgraveiN dnia Śro 12:51, 30 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kondziu
Moderator


Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 921
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chełmża
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 12:26, 30 Wrz 2009    Temat postu:

hmm sory za wtrącenie ale "Any player may have Browbeat deal 5 damage to him or her. If no one does, target player draws three cards" tak na pałe tłymacząc: Każdy z graczy może wybrać, że dostanie na pysk 5. Jeśli żaden nie wybierze "target player draw 3 cards."
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wrath111



Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 13:34, 30 Wrz 2009    Temat postu:

Nom ja mam w posiadaniu kartę podobną w zapisie - Breaking Point. Na gathererze(?) tekst jest napisanu inaczej [link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michał



Dołączył: 03 Wrz 2009
Posty: 552
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Toruń-Koniuchy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 14:55, 30 Wrz 2009    Temat postu:

Nie no ten Breaking Point to niszczy wszystkie krity, a jezeli twoj oponent nie chce zniszczyc to dostaje 6 dmg przez leb
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
witeq
Administrator


Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 651
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Toruń
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 16:18, 30 Wrz 2009    Temat postu:

Witam serdecznie, cieszę się że takie powodzenie ma "mój" dział Wink

Kto chce obrywa 5 dmg.
Jeśli nikt nie chce, to jeden z graczy dobiera 3 karty.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.mtgtorun.fora.pl Strona Główna -> Mechanika, pytania dot. MTG Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Strona 1 z 9

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin