Forum www.mtgtorun.fora.pl Strona Główna www.mtgtorun.fora.pl
Toruńska scena Magic The Gathering
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Z cyklu"zapytaj sędziego". Zapraszam! :)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.mtgtorun.fora.pl Strona Główna -> Mechanika, pytania dot. MTG
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
witeq
Administrator


Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 651
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Toruń
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 10:31, 02 Gru 2009    Temat postu:

Cytat:
Q: Do I have to pay any additional costs of the spell I cascade into?
A: Yes. Cascade allows you to ignore the card's mana cost, but that's only the stuff in the top right-hand corner of the card. Any other costs will have to be paid as normal.

In the case of optional additional costs, such as buyback or Kicker, you can choose not to pay the additional cost--you just won't get the extra effects they provide.


nie płacimy kosztu "z prawego górnego rogu".

fizyk: Any other costs will have to be paid as normal.
Musisz poświęcić land z harrowa.

scorp1986ionus: In the case of optional additional costs, such as buyback or Kicker, you can choose not to pay the additional cost.
Możesz zapłacić kickera i zniszczysz land.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
scorp1986ionus
Moderator


Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 709
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grębocin.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 10:59, 02 Gru 2009    Temat postu:

OK Dzięki za wyjaśnienie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
AgraveiN
Administrator


Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1521
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa, Płock (poch.)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 12:21, 02 Gru 2009    Temat postu:

No to mnie w community przycinali na jakims turnieju i to ostro.
dobrze wiedziec
A.//
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
scorp1986ionus
Moderator


Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 709
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grębocin.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 12:26, 02 Gru 2009    Temat postu:

No widzisz:P kto pyta nie błądzi Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
AgraveiN
Administrator


Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1521
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa, Płock (poch.)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 12:38, 02 Gru 2009    Temat postu:

no właśnie właśnie, cieszy mnie że się dokształcasz Rafał-Panie Combat Phase ze Scepter of Dominance w stole:)

rośnie nam kolejny pr0s za Kasią, żeby nie byłoRazz
A.//
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
carllos



Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 508
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Toruń
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 14:54, 26 Gru 2009    Temat postu:

Ok, teraz ja mam 2 pytania:

1. Flashback a graveyard hate:
Gracz żółty :D posiada prirytet, 3 krity w stole i [link widoczny dla zalogowanych] w grobie.

Gracz czewrony Smile posiada otwartą manę i [link widoczny dla zalogowanych] na ręce. Co się stanie, jeśli w odpowiedzi na flashback usunie Return z grobu?

2. End step:
Z końcem tury [link widoczny dla zalogowanych] wchodzi krowa. Przeciwnik nie może już usunąć jej przed swoim untapem standardowym removalem?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
witeq
Administrator


Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 651
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Toruń
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 15:04, 26 Gru 2009    Temat postu:

flashback to od razu położenie na stos spella po opłaceniu kosztów.
czyil jak zadeklaruje zagranie to od razu poświęca stwory, nic nie poradzisz.
ppozatym flickerwisp nie usuwa kart z grobu

każdy step kończy się 2 pasami, czyli jeśli coś się stało to nie było dwóch pasów.
czyli możesz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
carllos



Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 508
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Toruń
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 15:13, 26 Gru 2009    Temat postu:

Ad. 1 mój błąd miał być [link widoczny dla zalogowanych] Pan.

Ad. 2 Pytam się, bo wg [link widoczny dla zalogowanych] tylko active player ma priorytet - trochę się zdziwiłem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
witeq
Administrator


Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 651
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Toruń
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 16:37, 26 Gru 2009    Temat postu:

115.3d If a player has priority and chooses not to take any actions, that player passes. If any mana is in that player's mana pool, he or she announces what mana is there. Then the next player in turn order receives priority.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
carllos



Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 508
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Toruń
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 17:02, 26 Gru 2009    Temat postu:

Ok, dzięki.

Chyba za mocno zasugerowałem się wątkiem o giftsach na salwacji.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
scorp1986ionus
Moderator


Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 709
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grębocin.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 3:56, 07 Sty 2010    Temat postu:

Małe pytanie.

-czy kreatura która została wezwana z Unearth może zostać użyta do Devour ??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cyndaquil



Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 400
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz/Toruń
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 10:20, 07 Sty 2010    Temat postu:

jasne
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
carllos



Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 508
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Toruń
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 10:27, 07 Sty 2010    Temat postu:

Z tym, że po devour nie wróci już do grave.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cyndaquil



Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 400
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz/Toruń
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 12:30, 07 Sty 2010    Temat postu:

zgodnie z zasadą działania devoura Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mikhathara



Dołączył: 13 Maj 2009
Posty: 450
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Toruń
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 11:03, 11 Sty 2010    Temat postu:

Co się stanie jak zagram twincasta w time warpa, ew. twincasta w time warpa przeciwnika
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.mtgtorun.fora.pl Strona Główna -> Mechanika, pytania dot. MTG Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Strona 4 z 9

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin